اخبار داغ

راحتی خیال کشورهای سلطه جو از مسئولان دو تابعیتی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی: در سال‌های گذشته زمانی که خرابکاری حتی جزئی در کشور ایران اتفاق می‌افتاد کشورهای سلطه‌جو و در رأس آن اسرائیل فوراً خود را کنار می‌کشیدند و حداقل از واکنش متقابل ایران هراس داشتند. اما پس از ترور شهید فخری‌زاده، اکنون […]

اشتراک گذاری
27 فروردین 1400
80 بازدید
کد مطلب : 44461

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی:

در سال‌های گذشته زمانی که خرابکاری حتی جزئی در کشور ایران اتفاق می‌افتاد کشورهای سلطه‌جو و در رأس آن اسرائیل فوراً خود را کنار می‌کشیدند و حداقل از واکنش متقابل ایران هراس داشتند.

اما پس از ترور شهید فخری‌زاده، اکنون تمام جزئیات خرابکاری اخیر را برعهده گرفته‌اند و بدون هیچ ترس و وحشتی عملیات‌های بعدی را انجام می‌دهند.

اینکه این عملیات‌ها دقیقاً در تاریخ‌های حساس برای نشان دادن تسلط خود و در ساعت مقرر و بدون هیچ گونه مزاحمتی انجام می‌شود، نشان از عمق نفوذ در رده‌های مختلف مسئولیتی کشور دارد.

با این وجود آنها در مقابل، خیالشان راحت می‌شود که از طرف دولت ایران هیچ گونه اقدام عملی و درخور انجام نمی‌پذیرد و این مشکلی بزرگ‌تر است و باعث وحشی‌تر شدن صهیونیست‌ها می‌شود.

شاید اگر آقایان مسئول، وزرا و تیم مذاکره کننده تابعیت‌های چندگانه برای خود و فرزندانشان نداشتند وجدان خود را به این سادگی به بازی نمی‌گرفتند.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *