اخبار داغ

۱۴۳۲ روستا در استان کرمان گازرسانی شده اند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از ایسنا مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در حوزه گازرسانی به روستاهای استان ۳۳۰۰ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که از این تعداد ۱۴۳۲ روستا تاکنون گازدارشده و ۳۱۹ روستا، در دست اجرا می باشد. “منوچهر فلاح” اظهار کرد: در سال گذشته موفق شدیم به طور میانگین […]

اشتراک گذاری
25 فروردین 1400
138 بازدید
کد مطلب : 44155

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از ایسنا مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در حوزه گازرسانی به روستاهای استان ۳۳۰۰ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که از این تعداد ۱۴۳۲ روستا تاکنون گازدارشده و ۳۱۹ روستا، در دست اجرا می باشد.

“منوچهر فلاح” اظهار کرد: در سال گذشته موفق شدیم به طور میانگین در هر هفته، به پنج روستا در استان کرمان گازرسانی انجام دهیم و در حال حاضر ۱۴۳۲ روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی افزود: در حوزه گازرسانی به روستاهای استان ۳۳۰۰ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که از این تعداد ۱۴۳۲ روستا تاکنون گازدارشده و  319 روستا، در دست اجرا می باشد.

 به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، ۲۵۱ روستا نیز در دست انتخاب پیمانکار و قریب به ۱۳۰۰ روستای باقیمانده در دست طراحی گازرسانی قرار دارند.

وی ادامه داد: با افتتاح ۲۳۶ روستا در سال ۹۹ درصد خانوارهای تحت پوشش روستایی شرکت گاز استان کرمان از ۴۷ درصد در ابتدای سال ۹۹ به ۵۲ درصد در پایان سال ارتقاء یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *