اخبار داغ

فاز دوم واکسیناسیون کرونا از اردیبهشت ماه آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی رضا رییسی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا برای اولویت اول و آغاز واکسیناسیون سایر گروه‌ها افزود: پیش بینی ما این است که در روند واکسیناسیون بتوانیم با محموله ۷۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا از سبد کوواکس که به دست ما رسیده، فاز اول واکسیناسیون را به اتمام برسانیم. وی […]

اشتراک گذاری
25 فروردین 1400
52 بازدید
کد مطلب : 44062

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی رضا رییسی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا برای اولویت اول و آغاز واکسیناسیون سایر گروه‌ها افزود: پیش بینی ما این است که در روند واکسیناسیون بتوانیم با محموله ۷۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا از سبد کوواکس که به دست ما رسیده، فاز اول واکسیناسیون را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: قبلا واکسن‌هایی مانند «اسپوتنیک وی» از روسیه و واکسن بهارات از هند به دست ما رسیده بود. البته از هند ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا خریداری کرده بودیم که ۱۲۵ هزار دوز به دست ما رسید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: با این تعداد واکسن که به دست ما رسیده، می‌توانیم فاز یک واکسیناسیون را به اتمام رسانده و وارد فاز دوم واکسیناسیون کرونا در کشور شویم و امیدواریم در اردیبهشت ماه فاز دوم آغاز شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و همچنین ۱۰۰ هزار و ۶۹۱ نفر دوز دوم واکسن را در کشور تزریق کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *