اخبار داغ

پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، شهردار کلانشهر اهواز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن ماه رحمت و غفران الهی را تهنیت و شادباش می گویم. این ماه، ماه رهایی از دنیا و پیوند با عرش الهی […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
60 بازدید
کد مطلب : 134798

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، شهردار کلانشهر اهواز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن ماه رحمت و غفران الهی را تهنیت و شادباش می گویم.

این ماه، ماه رهایی از دنیا و پیوند با عرش الهی است ماهی که ناامیدی از درگاه الهی در آن معنایی ندارد و هرچه هست انس و دوستی با پروردگار دو عالم و رهایی از بند تن و وصل به ملکوت است.

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر است تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، روشنی قلوب و تزکیه نفوس را به عموم مسلمین جهان بویژه شهروندان عزیز اهوازی تبریک می گویم و امیدوارم در این ماه پرفیض و برکت شر بیماری منحوس کرونا از سر جهان و جهانیان کم شود و همه ی بیماران در صحت و سلامتی به آغوش خانواده باز گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *