اخبار داغ

نخستین موضع‌گیری سعید جلیلی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روز گذشته جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر دکتر سعید جلیلی به گفتگو پیرامون انتخابات سال ۱۴۰۰ پرداختند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه ضمن بیان نکات مهمی پیرامون مباحثی نظیر شکستن رکود سیاسی، اهمیت مشارکت حداکثری، مختصات وحدت گفتمانی و تجربه از […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
82 بازدید
کد مطلب : 43829

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روز گذشته جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر دکتر سعید جلیلی به گفتگو پیرامون انتخابات سال ۱۴۰۰ پرداختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه ضمن بیان نکات مهمی پیرامون مباحثی نظیر شکستن رکود سیاسی، اهمیت مشارکت حداکثری، مختصات وحدت گفتمانی و تجربه از انتخابات قبلی و همچنین نحوه پاسخ به مطالبات جامعه در انتخابات پیش‌ رو، خواهان حضور حداکثری نیروهای انقلابی در صحنه انتخابات شد.

جلیلی در این دیدار گفت:

این تحلیل که حضور فعال و موثر تنها مربوط به کسانی است که نامزد انتخابات هستند،با نگاه انقلابی تعارض دارد. همه ی ما در مقطعی مانند انتخابات باید سعی کنیم حضور موثر داشته باشیم.

امتیازات و تمایزات جریان انقلابی می‌تواند مورد اطمینان ملت ایران واقع شود؛ بنابراین نیروهای انقلابی باید بتوانند حرف های خودشان را تحت عنوان یک پاسخ معتبر و مشترک به موضوعات کشور بیان کنند.

وحدت گفتمانی یکی از مهمترین لوازم موفقیت در انتخابات است. یعنی مردم ببینند جریان انقلاب یک پاسخ معتبر و واحد به سوالات و مشکلات آنها دارد و حتی اگر نامزد های مختلفی در عرصه داشته باشد، برای تبیین آن پاسخ معتبرِ مشترک که بر مبنای مباحث انقلاب هست تلاش می‌کنند و تلاش‌های آنها مکمل یکدیگر است.

کار در عرصه انتخابات، یک کار جبهه‌ای است و کار یک فرد نیست. مباحث هر جریان فکری وقتی می‌تواند در انتخابات نتیجه لازم را داشته باشد که در اذهان مردم به یک باور تبدیل بشود.

نمی توان با یک نسخه و ادبیات به تمامی دغدغه‌ها و سوالات لایه‌های مختلف جامعه پاسخ داد. هر لایه‌ای‌ پرسش‌های خاص خود را دارد و شما باید بتوانید ابتدا پاسخ صحیح و معتبر خود را به سوالات او برسانید و ثانیا این پاسخ‌ها او را قانع نماید.

تا چهار سال آینده نه تنها باید به این مشکلات پاسخ داده بشود بلکه به تعبیر حضرت آقا در گام دوم، جهش نیز رخ بدهد و یک استفاده حداکثری از فرصت ها برای کشور بشود.

کشور باید بتواند یک موفقیت در تراز انقلاب و مردم داشته باشد و در چهار سال آینده پیشرفت خوبی را تجربه نماید. عرصه انتخابات بهترین فرصت است تا عرصه‌ای پرشور همراه با بحث های جدی و منطقی و علمی و درست داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *