اخبار داغ

ربات های سنگاپور رکورد تحویل ۴۰ کیلو غذا را ثبت کردند!

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تحویل خوراکی از طریق ربات‌ها موضوع جدیدی نیست، اما اخیرا ربات‌های تحویل شیر و انواع خوراکی با توانایی حمل تا ۴۰ کیلوگرم غذا رایج شده اند. این ربات‌ها به سنسور‌های سه بعدی، دوربین و دو محفظه مجهز شده اند که هر کدام می‌توانند تا ۲۰ کیلوگرم غذا یا بسته‌های […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
128 بازدید
کد مطلب : 43775

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تحویل خوراکی از طریق ربات‌ها موضوع جدیدی نیست، اما اخیرا ربات‌های تحویل شیر و انواع خوراکی با توانایی حمل تا ۴۰ کیلوگرم غذا رایج شده اند.

این ربات‌ها به سنسور‌های سه بعدی، دوربین و دو محفظه مجهز شده اند که هر کدام می‌توانند تا ۲۰ کیلوگرم غذا یا بسته‌های سفارش آنلاین را حمل کنند. این ربات‌ها به سنسور‌های سه بعدی، دوربین و دو محفظه مجهز شده اند که هر کدام قادر به حمل حداکثر ۲۰ کیلوگرم غذا یا بسته‌هایی هستند که به صورت آنلاین سفارش داده شده اند.

این ربات‌ها که “کاملو” نام دارند، در یک آزمایش آزمایشی یک ساله به ۷۰۰ خانوار خدمت کرده اند. خدمات این ربات‌ها که توسط OTSAW Digital ساخته شده می‌تواند طیف گسترده‌ای داشته باشد.

کاربران می‌توانند شیشه‌های تحویل شیر و تخم مرغ خود را از قبل در اپلیکیشن این ربات ثبت و رزرو کنند و یک برنامه زمانی که ربات می‌خواهد به محل تحویل بیاید مشخص کنند.این ربات‌ها پس از هر تحویل، از اشعه ماورا بنفش برای ضد عفونی کردن خود استفاده می‌کنند. این ربات‌ها به خصوص در دوران کرونا بسیار کارآمد و مفید به نظر می‌رسند.

منبع : پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *