اخبار داغ

در دیدار وزیر کار با وزیر دارایی عراق تاکید شد؛مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می شود

محمد شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشورمان در سفر خود به کشور عراق با «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارائی این کشور دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این دیدار بر توسعه دانش و انتقال تجربیات در حوزه های مختلف، امضای موافقتنامه«اجتناب […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
58 بازدید
کد مطلب : 43846

محمد شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشورمان در سفر خود به کشور عراق با «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارائی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این دیدار بر توسعه دانش و انتقال تجربیات در حوزه های مختلف، امضای موافقتنامه«اجتناب از مالیات مضاعف»، گسترش همکاری های بیمه ای و گمرکی بین ایران و عراق تاکید شد.
شریعتمداری با اشاره به اشتراکات فراوان، همجواری و همسایگی دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تبادل تجربیات در حوزه های مختلف به ویژه موضوعات مرتبط با وزارتخانه تحت اختیارش اعلام کرد.
در ادامه این دیدار، وزیر دارایی عراق بیان داشت: ایران در زمینه های مختلف به ویژه توسعه منابع و آموزش نیروی انسانی از تجارب خوب و ارزنده ای برخوردار است و ما برای رشد، رونق و پیشبرد اقتصاد عراق از آن استقبال می کنیم.
علاوی، همچنین به مطالبات برق و گاز ایران از عراق اشاره کرد و گفت: این مطالبات به زودی پرداخت می شود. 
وی ابراز امیدواری کرد؛ با امضای توافق نامه ای همه جانبه، روابط اقتصادی و مالی بین دو کشور بیش از پیش گسترش یابد و زمینه شکوفایی اقتصاد عراق و بهره مندی ایران فراهم شود.
وزیر دارایی عراق همچنین با اشاره به میراث غنی و ارزشمند کشورمان عنوان کرد: ما از ایده های ایران در زمینه های فنی و حرفه ای، تاسیس مدارس آموزش مهارتی ،صنایع دستی و میراث فرهنگی استقبال می کنیم.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شب گذشته به منظور گفت و گو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه، به عراق سفر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *