اخبار داغ

افزایش ۸۹ درصدی مصرف بنزین طی نوروز امسال در خراسان‌ جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از افزایش ۸۹ درصدی مصرف بنزین و ۶۲ درصدی مصرف نفت گاز(گازوئیل) در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ خبر داد. قربانعلی مردانی، امروز سه شنبه ۲۴ فروردین در جمع رسانه‌های گروهی، یکی از علل افزایش مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
118 بازدید
کد مطلب : 43822

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از افزایش ۸۹ درصدی مصرف بنزین و ۶۲ درصدی مصرف نفت گاز(گازوئیل) در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ خبر داد.

قربانعلی مردانی، امروز سه شنبه ۲۴ فروردین در جمع رسانه‌های گروهی، یکی از علل افزایش مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را افزایش مسافرت‌ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز سی‌ ان‌ جی با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه دولتی در استان در حال انجام است.

مردانی گفت: همه تلاش ما براین بود تا در ایام نوروز تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت با تمام توان و با استفاده از امکانات مادی و معنوی فعالیت داشته و به مردم خدمت رسانی مطلوبی شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن یارانه‌ای خودروهای مسافربر شخصی تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها در استان از اواخر سال گذشته خبر داد و افزود: در خراسان جنوبی طرح دوگانه سوز کردن این خودروها در حال انجام است.

مردانی یادآور شد: طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در استان از سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۱۳۸۵ خودرو در استان در سه کارگاه مجاز به صورت کاملا رایگان دوگانه شده و ۲۵۴ خودرو در صف انتظار هستند و در حال حاضر کماکان این طرح در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *