اخبار داغ

افتتاح فاز ۲ پالایشگاه گاز مهم ترین اولویت کاری ایلام است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از  تابناک ایلام، محمد نوذری در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات استان در حوزه پتروشیمی با دو مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان نشست مشترک برگزار کرد. استاندار ایلام در این دیدار خواستار رفع مسائل کارگری و مشکلات تعدیل نیروها در این حوزه شد و افزود: هدف ما حمایت از سرمایه […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
131 بازدید
کد مطلب : 43802

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از  تابناک ایلام، محمد نوذری در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات استان در حوزه پتروشیمی با دو مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان نشست مشترک برگزار کرد.

استاندار ایلام در این دیدار خواستار رفع مسائل کارگری و مشکلات تعدیل نیروها در این حوزه شد و افزود: هدف ما حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد توسعه و اشتغال در استان است.

وی با بیان اینکه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان سرمایه‌گذاری عظیمی شکل گرفته است، بیان کرد: انتظار داریم در این خصوص به مسائل پیش روی این حوزه به ویژه در عدم تعدیل نیروها بیش از پیش توجه شود.

نوذری با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد صنایع تبدیلی و پایین دستی استقبال می کنیم، تاکید کرد: خواستار مشارکت این دو هلدینگ بزرگ در احداث پترو پالایشگاه دهلران برای تبدیل نفت خام به محصولات الفین هستیم.

استاندار ایلام ادامه داد: مشارکت در احداث اتیلن اکساید دره شهر، سرمایه گذاری در احداث صنایع پائین دستی در جوار پتروشیمی ایلام از دیگر خواسته های مردم استان از دو هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان است.

نوذری در ادامه خواستار شروع بکار ساخت فاز ٢ پالایشگاه گاز ایلام شد و یادآور شد: شروع بکار فاز ۲ پالایشگاه با توجه به تولید گاز متان در استان و استفاده از این خوراک در طرح های متانول، فرمالایید، پلی استال و پنتااریتریتول و GTPP بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند نقش مهمی در توسعه و رونق اشتغال داشته باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *