اخبار داغ

نفت بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در هویزه توزیع کرد

شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) همسو با مسئولیت‌های اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در شهرستان هویزه کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شانا، شهرام فرضی، مشاور امور مسئولیت اجتماعی این شرکت با بیان اینکه استان خوزستان از اسفندماه پارسال […]

اشتراک گذاری
23 فروردین 1400
69 بازدید
کد مطلب : 43591

شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) همسو با مسئولیت‌های اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در شهرستان هویزه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از شانا، شهرام فرضی، مشاور امور مسئولیت اجتماعی این شرکت با بیان اینکه استان خوزستان از اسفندماه پارسال از نظر شیوع ویروس کرونا در منطقه قرمز قرار گرفته است، گفت: با توجه به شروع زودهنگام موج چهارم کرونا در استان خوزستان، شرکت مهندسی و توسعه نفت در نشستی مشترک با طرح‌های توسعه‌ای نفت در غرب کارون و پیرو دستورعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا و واحد اچ‌اس‌ئی شرکت، بیش از ۲۰ هزار ماسک سه‌لایه و ۵۰۰ لیتر الکل و محلول‌های بهداشتی در فرمانداری و ۲۲ خانه بهداشت هویزه توزیع کرد.

شرکت مهندسی و توسعه نفت پیش از این نیز در این منطقه و روستاهای همجوار نسبت به توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده با هماهنگی و همکاری طرح‌های توسعه‌ای فعال در غرب کارون اقدام کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *