اخبار داغ

دو دعوتنامه جدید برای تیم ملی بسکتبال/ رایزنی جهت تغییر زمان‌ها

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، دعوت نامه جدید برای بسکتبال ایران از ژاپن و لهستان ارسال شده است. البته ژاپنی‌ها پیش از این هم دعوت نامه‌ای مبنی بر دعوت از تیم ملی برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه برای ایران ارسال کرده بود اما این بار آنها ملی پوشان ایران را به انجام یک […]

اشتراک گذاری
23 فروردین 1400
50 بازدید
کد مطلب : 43346

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، دعوت نامه جدید برای بسکتبال ایران از ژاپن و لهستان ارسال شده است. البته ژاپنی‌ها پیش از این هم دعوت نامه‌ای مبنی بر دعوت از تیم ملی برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه برای ایران ارسال کرده بود اما این بار آنها ملی پوشان ایران را به انجام یک دیدار برابر تیم ملی کشورشان دعوت کرده‌اند.

به نظر می‌رسد برگزاری تورنمنت بین المللی بسکتبال ژاپن تقریباً منتفی است و مسئولان بسکتبال این کشور دیدار تدارکاتی با تیم‌های المپیکی را در برنامه خود قرار داده‌اند. به همین منظور از ایران هم که یکی از مسافران توکیو خواهد بود، دعوت شده است.

برگزاری این دیدار مورد توجه و استقبال مسئولان فدراسیون و تیم ملی کشورمان هم است البته به شرطی که در صورت لزوم زمان آنجا به جایی داشته باشد و اینکه ملی پوشان کشورمان بتوانند با سفر به توکیو اردویی هم در آنجا داشته باشند تا صرفاً سفرشان به یک بازی ختم نشود.

زمان پیشنهادی برای تک دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و ژاپن برای ۳۰ خردادماه است. آنچه مسئولان بسکتبال کشورمان را نسبت به این زمان مردد کرده به خاطر پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا است و همچنین زمان دیگر دعوت نامه‌ای که دریافت کرده‌اند.

کنفدراسیون بسکتبال آسیا دو روز پیش ضمن اینکه اردن را به عنوان میزبان دیدارهای معوقه پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا معرفی کرد، اعلام کرد که دیدارهای این پنجره ۲۲ تا ۲۴ خردادماه برگزار خواهد شد. قاعدتاً تیم ملی بسکتبال برای نهایی کردن سرنوشت خود در کاپ آسیا باید در همین زمان به اردن سفر کند و دو دیدار معوقه اش را برگزار کند. به همین دلیل ایران بررسی برای جابه‌جایی احتمالی زمان دعوت نامه‌ها را دنبال می‌کند.

زمان دعوت نامه لهستان تقریباً همزمان با پنجره سوم انتخابی کاپ آسیاست. در این دعوت نامه در کنار ایران از روسیه و تونس هم به عنوان دو تیم دیگر شرکت کننده نام برده شده است. البته به خاطر لزوم سفر به اردن و شرکت در انتخابی کاپ آسیا، تیم ملی بسکتبال نمی‌تواند در تورنمنت لهستان شرکت کند مگر اینکه زمان آن تغییر کند و قبل یا بعد از کاپ آسیا باشد.

در هر صورت حضور در تورنمنت لهستان با توجه به تیم‌های شرکت کننده در آن مورد استقبال ایران است به همین دلیل قرار است فدراسیون بسکتبال مذاکراتی با میزبان تورنمنت داشته باشد تا در صورت تغییر زمان پیشنهادی، پاسخ قطعی خود را به آنها اعلام کند.

پاسخ به دعوت نامه ژاپن هم بعد از طی شدن چنین مسیری مشخص خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *