اخبار داغ

تاکید ما بر این بود که به سراغ شخصیت های ملی برویم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عضو شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب ر ارزیابی فعالیت جریان اصلاحات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران فعالیت می‌کنند؛ طبیعتاً‌ جبهه اصلاحات ایران کارگروه‌های مختلفی دارد و آیین‌نامه‌های مختلفی تدوین کرده‌اند که با خرد جمعی کاندیداها را معرفی کنند. غلامرضا ظریفیان : برخی […]

اشتراک گذاری
23 فروردین 1400
71 بازدید
کد مطلب : 43384

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عضو شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب ر ارزیابی فعالیت جریان اصلاحات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد:

احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران فعالیت می‌کنند؛ طبیعتاً‌ جبهه اصلاحات ایران کارگروه‌های مختلفی دارد و آیین‌نامه‌های مختلفی تدوین کرده‌اند که با خرد جمعی کاندیداها را معرفی کنند.

غلامرضا ظریفیان :

برخی از اعضا کاندیدای حزبی معرفی کرده‌اند و برخی از اعضا مانند مجمع ایثارگران معتقدند که باید به سراغ کسانی بروند که از نظر کنش، اندیشه و نگاه اصلاح‌طلب باشد،‌مقبولیت عمومی‌ بالایی داشته باشد و از اشخاص ملی باشد؛ همچنین ویژگی پاکدستی و سلامت اقتصادی‌شان نیز روشن و مشخص باشد.

در این راستا پیشنهاد مجمع ایثارگران آقای خاتمی و سپس سیدحسن خمینی بود که این افراد در دستور کار قرار گیرند اما در نهایت نظر نهایی را جبهه اصلاحات اعلام خواهد کرد.

بنابراین تاکید و توصیه احزاب اصلاح طلب و دلسوزان کشور این است و در سخنان سید حسن خمینی نیز به این مساله تاکید شده که ما باید به خواست مردم بازگردیم تا مردم احساس کنند که گروه‌های مختلف می‌توانند انتخاب خود را داشته باشند و با نگاهی گشوده به جریان‌های مختلف دیده شوند. امیدواریم که این اتفاق بیافتد اما علائمی را در این عرصه مشاهده نمی‌کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب:

اگر احساسی در مردم رشد کند که معیشت و زندگی اقتصادی آنها در حال رونق است و یا امید به آینده افزایش یابد، انگیزه حضور مردم در انتخابات افزایش خواهد یافت. دولت و همه مسئولان باید کرونا را مهار کنند چون توزیع واکسن در انگیزه مردم بسیار مؤثر است.

همچنین نقش مهمی که شورای نگهبان و نظام سیاسی ایفا می‌کند که گروه‌های مختلف بتوانند با حضور جدی‌تر و سلایق و علایق مختلف در عرصه انتخابات کاندیداهای خود را داشته باشند.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *