اخبار داغ

تجمع کارکنان جهاد کشاورزی خوزستان‌ مقابل استانداری/ صدور نامه پایان کار ۱۹۶ نفر از پرسنل جهاد کشاورزی

امروز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه تعدادی از پرسنل حراست و قسمت اداری جهاد کشاورزی خوزستان به دنبال دریافت نامه پایان کار خود برای پیگیری و لغو این دستور مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به تجمع اعتراضی زدند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز یکی از کارکنان حراست به خبرنگار گفت: حدود ۱۹۶ نفر از پرسنلی که […]

اشتراک گذاری
22 فروردین 1400
80 بازدید
کد مطلب : 43196

امروز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه تعدادی از پرسنل حراست و قسمت اداری جهاد کشاورزی خوزستان به دنبال دریافت نامه پایان کار خود برای پیگیری و لغو این دستور مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز یکی از کارکنان حراست به خبرنگار گفت: حدود ۱۹۶ نفر از پرسنلی که نامه پایان کار خود را دریافت کرده‌اند ۲ تا ۱۵ سال سابقه کار دارند و بعد از سال‌ها کار نامه پایان کار برای ما صادر شده است.

وی ادامه داد: به ما‌ گفته شد شما نیروی پیمانکاری هستید و قرارداد جدیدی با پیمانکار جدید بسته نشده تا شما در کار خود بمانید، در صورتی که ما از طریق پیمانکار مشغول به کار نشدیم و از طریق خود سازمان وارد کار شدیم و بعد از آن زیر نظر پیمانکار قرار گرفتیم.

این نیروی حراستی با بیان اینکه بهانه آنها برای صدور نامه پایان کار ۱۹۶ نفر در آخر همین‌ ماه کمبود بودجه است، افزود: در طول سالیانی که  به‌صورت شبانه‌روزی کار کردیم از کمترین مرخصی و امکانات برخوردار بودیم .

وی می‌گوید: در چند مدت اخیر نیروهای زیادی بازنشسته شده‌اند، چرا باید ما را اخراج کنند؟ ما هرساله مراحل گزینش را نیز طی می‌کردیم.

این نیروی حراستی در پایان با اشاره به دریافت حقوق کمتر از قانون کار در این سال‌ها، عنوان کرد: اضافه کار، حق شیفت، حق لباس و نظیر آن نیز در طول این سال‌ها نیز به ما تعلق نگرفت و از حداقل حقوق برخوردار بودیم.

منبع ؛ ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *