اخبار داغ

از نگاه جرم اندیش در انتخابات دوری کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی: نیازمندیم در جریان رقابت های انتخاباتی با پرهیز از جزم اندیشی به ویژه در شورای نگهبان همه مردم احساس کنند نماینده دارند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احمد علیرضا‌بیگی در تحلیل شرایط کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت:  مردم کشور ما همیشه به انتخابات به عنوان یک فرصت نگاه […]

اشتراک گذاری
22 فروردین 1400
184 بازدید
کد مطلب : 43127

نماینده مجلس شورای اسلامی: نیازمندیم در جریان رقابت های انتخاباتی با پرهیز از جزم اندیشی به ویژه در شورای نگهبان همه مردم احساس کنند نماینده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، احمد علیرضا‌بیگی در تحلیل شرایط کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: 

مردم کشور ما همیشه به انتخابات به عنوان یک فرصت نگاه کردند تا بتوانند تغییر ایجاد کنند و شرایط را به سمت بهتر شدن سوق دهند. برگزاری انتخابات نشان دهنده اهمیت نظر و رای مردم است که باید دیده شود و این موضوع را باید تمامی متولیان امر از نهادهای اجرای مانند شورای نگهبان تا مسئولین ذیربط که در کشور وجود دارد در نظر داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس:

 مردم نشان داده‌اند از آنچه که انتخاب می‌کنند با شجاعت، جسارت و ایثار محافظت و مراقبت خواهند کرد. یادمان نرود این مردم برای ایجاد جمهوری اسلامی ایران ۹۸.۲ رای دادند؛ زیرا خودشان این نظام را برگزیدند و دارایی‌های خودشان را در این راه دادند.

علیرضا بیگی :

البته  اگر بخواهیم بی‌تعارف و بی‌پرده صحبت کنیم به نظر می‌رسد  مشارکت مردم در این دوره خوب نیست؛ زیرا این‌گونه به آن‌ها القا یا تفهیم شده است که بنا نیست از انتخابات نتیجه‌ای برای تغییر و بهبود و رفتن به سمت کمال، پیشرفت و وضعیت بهتر به دست آید.

طبیعی است که همه مردم باید احساس کنند که دیده می‌شوند و به حساب می‌آیند. در همه انتخابات‌ها نه تنها انتخابات ریاست جمهوری بلکه در انتخابات مجلس و شورا ها هم باید حس کنند از جانب آنان شخصی وجود دارد که می‌تواند باورهای آنها را نمایندگی کند.

در تدابیر ابلاغی مقام معظم رهبری هم این موضوع به خوبی بیان شده است که بایستی انتخاب در طراز انقلاب اسلامی باشد و همه مردم حتی در دورافتاده‌ترین نقاط احساس کنند در هر انتخاباتی رأی آن‌ها دارای اهمیت است.

حضرت امام رحمه الله فرمودند میزان رای ملت است؛ مقام معظم رهبری هم بارها به این نکته اشاره کردند که چه بسا آن آدمی که از صندوق بیرون می‌آید چندان در قیاس با میزان مشارکت مردم قابل اهمیت نباشد.

مساله مهم برای ما میزان مشارکت مردم است زیرا در رویارویی‌ با دشمنان خارجی ما به این مؤلفه مهم نیاز داریم؛ در غیر اینصورت اگر ما با مشارکت محدود مردم مواجه شویم حتماً زبان بیگانه بر روی ما تند خواهد بود.

منبع:‌ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *