اخبار داغ

علاوه بر رییسی، قالیباف و رضایی، از دیگر نامزدها برنامه می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «منوچهر متکی» درباره نامه آیت الله محمد علی موحدی کرمانی به سه داوطلب احتمالی نامزدی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری و درخواست او برای ارائه برنامه از آنها، گفت:  این برنامه براساس تصمیم دوشنبه گذشته هیات عالی شورای وحدت اتخاذ شد. سخنگوی شورای وحدت : با توجه به مصوبه هیات عالی […]

اشتراک گذاری
21 فروردین 1400
149 بازدید
کد مطلب : 42987

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «منوچهر متکی» درباره نامه آیت الله محمد علی موحدی کرمانی به سه داوطلب احتمالی نامزدی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری و درخواست او برای ارائه برنامه از آنها، گفت:

 این برنامه براساس تصمیم دوشنبه گذشته هیات عالی شورای وحدت اتخاذ شد.

سخنگوی شورای وحدت : با توجه به مصوبه هیات عالی درباره نیاز به گفت‌وگو و صحبت با نامزدها، چگونگی این ارتباط روز پنجشنبه مصوب شد. تعداد کسانی که بنا داریم دعوت کنیم بیشتر از سید ابراهیم رییسی، محمد باقر قالیباف و مجسن رضایی است و از آنها خواسته شد برنامه و افراد کلیدی کابینه خود را به شورای وحدت ارائه دهند.

منوچهرمتکی گفت :

فعلا آیت‌الله موحدی کرمانی برای این سه نفر نامه نوشته است. با توجه به اینکه از نظر افکار عمومی این سه تن در معرض نامزدی قرار دارند، از آنها خواسته شد که برنامه‌ها و  کابینه احتمالی خود را معرفی کنند و بعد از مطالعه آن، از آنها دعوت می‌شود در جلسه هیات عالی شورای وحدت حضور یابند و با آنها به شکل رودر رو گفت‌وگو کنیم.

 مبنا را کسانی قرار دادیم که در معرض نامزدی انتخابات هستند. رییسی و قالیباف صرف نظر از نظر شخصی خودشان، از نظر افکار عمومی نامزد بالقوه محسوب می‌شوند و با توجه به پاسخی که آنها خواهند داد، متوجه تمایل آنها برای اعلام داوطلبی خواهیم شد.

متکی گفت:

هر مجموعه اولویتی دارد و گزینه اول ما رییسی است. برای این با رضایی و قالیباف گفت‌وگو کردیم تا دیدگاه‌های آنها مطع شویم تا در شرایط ویژه، چنانچه ناگزیر شویم به سمت گزینه ای غیر از سیدابراهیم رییسی برویم.

مدتی است که گفت‌وگویی با شورای ائتلاف نداریم به این دلیل که همه طیف‌های ارزشی و انقلابی سخت درگیر سازماندهی نیروهای خود هستند و ما هم به عنوان شورای وحدت با توجه به اینکه متعهد شدیم در آینده نزدیک یک جمعیت تشکیلاتی ۲۰۰ هزار نفری در سطح کشور ساماندهی کنیم، سخت درگیر کارهای درون سازمانی و تشکیلاتی خود هستیم.

متکی ادامه داد:

در همین راستا شورای استان‌ها و هیات‌های اجرایی شورای وحدت در حال شکل‌گیری است فکر می‌کنم حداقل تا دوهفته گفت‌وگو و صحبتی با شورای ائتلاف نداشته باشیم. بعد از یارگیری میدانی و سازماندهی نیروها در صورتی که اراده عملی در دوستان برای همگرایی، هم افزایی و تجمیع ظرفیت‌ها باشد آمادگی داریم با آنها گفت‌وگو کنیم و به نظرم تا آن زمان مناسب است که هر کدام از گروه‌ها و پایگاه‌های انتخاباتی ارزشی و اصولگرا به طور جداگانه کار خود را پیش ببرند تا ببینیم در آینده چه رقم می‌خورد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *