اخبار داغ

تقسیم گروهای نظارتی در خوزستان و همه ادارت خوزستان باید با یک سوم کارمندان فعالیت کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز :قاسم سلیمانی دشتکی امروز ۲۱ فروردین‌ماه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان اظهار کرد: باوجود نزولی شدن سیر ابتلا به کرونا در اواخر سال گذشته و اوایل فروردین‌ماه، خوزستان هم مانند سایر نقاط کشور بعد از تعطیلات نوروزی با بحران کرونا و سیر صعودی آن مواجه شد. وی با […]

اشتراک گذاری
21 فروردین 1400
41 بازدید
کد مطلب : 42959

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز :قاسم سلیمانی دشتکی امروز ۲۱ فروردین‌ماه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان اظهار کرد: باوجود نزولی شدن سیر ابتلا به کرونا در اواخر سال گذشته و اوایل فروردین‌ماه، خوزستان هم مانند سایر نقاط کشور بعد از تعطیلات نوروزی با بحران کرونا و سیر صعودی آن مواجه شد.

وی با بیان قرنطینه ۱۰ روزه مناطق قرمز و نارنجی، گفت: در جلسه امروز مقرر شد که به مدت ۱۰ روز در مناطق قرمز و نارنجی محدودیت‌های شدید کرونایی اجرا شود. در مشاغل گروه یک، اصنافی فعال خواهند بود که خدمات عمومی را به مردم ارائه می‌دهند و فعالین مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ نیز تعطیل یا با محدودیت فعالیت خواهند کرد و در ادارات هم نیز حداکثر تا یک‌سوم از کارکنان می‌توانند در محل کار حاضر شوند.

استاندار خوزستان افزود: به‌منظور مدیریت بهتر کرونا، اهواز را به ۲۴ منطقه تقسیم کردیم که ۱۲ منطقه توسط کارگروهی با مسئولیت نیرو انتظامی و ۱۲ منطقه دیگر نیز با همکاری کارگروهی از سپاه محدودیت‌ها را اعمال خواهند کرد. در این کارگروه‌ها نماینده‌های اصناف، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، بسیج، نیرو انتظامی، بهداشت و درمان و هلال‌احمر حضور خواهند داشت و اجرای مصوبات ستاد کرونا را عهده‌دار هستند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مصوبه حمایتی از افراد متضرر شده از ویروس کرونا بیان کرد: بر اساس مصوبه تنظیم شده از سوی دولت ویژه استان خوزستان، در۱۴ بند توضیح داده است که از کسانی که بر اثر موج اخیر کرونا دچار زیان شدند حمایت خواهد شد.

وی در پایان از تصویب بسته حمایتی دولت به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال برای ۶۰ میلیون نفر، پیش از ماه رمضان خبر داد که به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *