اخبار داغ

بازگشت به برجام برای امنیت جهانی ضروری است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکا در توئیتی نوشت: من خواهان توافق “طولانی‌تر و مستحکم‌تر” با ایران هستم اما راه رسیدن به این توافق از طریق توافق هسته‌ای ایران (برجام) است. ما چهار سال فرصت داشتیم تا روش مخالفان برجام را امتحان کنیم. ترامپ تحریم‌های فلج‌کننده ایران را به کارگرفت […]

اشتراک گذاری
21 فروردین 1400
99 بازدید
کد مطلب : 42672

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکا در توئیتی نوشت:

من خواهان توافق “طولانی‌تر و مستحکم‌تر” با ایران هستم اما راه رسیدن به این توافق از طریق توافق هسته‌ای ایران (برجام) است.

ما چهار سال فرصت داشتیم تا روش مخالفان برجام را امتحان کنیم. ترامپ تحریم‌های فلج‌کننده ایران را به کارگرفت تا آنها را مجبور به مذاکره در مورد همه چیز کند. این یک فاجعه بود. ایران از گفت‌وگو امتناع ورزید ، آنها برنامه هسته‌ای خود را دوباره آغاز و شروع به تیراندازی به سمت نیروهای آمریکایی کردند.

در همین حال، اتحادی که اوباما ایجاد کرده بود (آمریکا، اروپا، روسیه، چین در برابر ایران) سقوط کرد. اروپا، چین و روسیه به ایران کمک کردند تا پیرامون تحریم‌های ترامپ کار کند و برای محدود کردن سایر اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران با ما همکاری نمی‌کنند.

احمقانه است که باور کنیم ایران اکنون مایل به نشستن و مذاکره در مورد توافق جامع است و حتی اگر آنها باشند، امتیازاتی همچون تغییر در روابط دفاعی ما با عربستان سعودی و امارات متحده عربی را از ما می‌خواهند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *