اخبار داغ

۵۴ داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در تهران ثبت نام قطعی کردند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شکراله حسن بیگی توضیح داد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از ۱۳ فروردین آغاز شد و تا ۱۹ فروردین ساعت ۱۸ ادامه داشت. در پی رحلت آیت ها امینی، آیت ها تسخیری و آیت ها بطحایی، سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان در استان تهران […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1400
55 بازدید
کد مطلب : 42530

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شکراله حسن بیگی توضیح داد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از ۱۳ فروردین آغاز شد و تا ۱۹ فروردین ساعت ۱۸ ادامه داشت. در پی رحلت آیت ها امینی، آیت ها تسخیری و آیت ها بطحایی، سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان در استان تهران خالی شده که در انتخابات ۲۸ خرداد وضعیت این سه کرسی مشخص می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مجموع هفت روز، ثبت نام ۵۴ داوطلب نهایی و قطعی شد و پرونده یک داوطلب در حال بررسی است که در صورت تکمیل، ثبت نام ۵۵ داوطلب نهایی می شود.

حسن بیگی گفت: بررسی صلاحیت ها و بقیه موارد مرتبط با داوطبان مجلس خبرگان بر عهده شورای نگهبان است و فقط در جلسه ای با حضور هیات نظارت استان تهران با حضور آقای فرهاد رهبر در مورد نحوه استفاده داوطلبان مجلس خبرگان از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات تصمیم گیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *