اخبار داغ

در جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دومین جلسه حضوری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک‌برجام که از روز سه شنبه در وین از سر گرفته شده بود، امروز برگزار شد. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره این نشست اظهار داشت: ارائه گزارش رایزنی های فنی صورت گرفته در جلسات گروه های کارشناسی «لغو تحریم» و «هسته ای» […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1400
129 بازدید
کد مطلب : 42468

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دومین جلسه حضوری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک‌برجام که از روز سه شنبه در وین از سر گرفته شده بود، امروز برگزار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره این نشست اظهار داشت:

ارائه گزارش رایزنی های فنی صورت گرفته در جلسات گروه های کارشناسی «لغو تحریم» و «هسته ای» مهمترین دستورکار این نشست بود. نمایندگان اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده های جلسات کارشناسی، نتیجه رایزنی های کارشناسان ایران و کشورهای ۴+۱ را به اعضای کمیسیون مشترک گزارش نمودند.

همچنین عراقچی، رئیس هیات ایرانی در این‌باره گفت:

لغو کلیه تحریم های آمریکا که در دوران رئیس‌جمهور گذشته آن کشور وضع شده اند، گام ضروری‌‌ برای احیای برجام بوده و تنها پس از راستی آزمایی لغو‌ این تحریم ها، ایران آمادگی دارد تا اقدامات جبرانی خود را متوقف نموده و به اجرای کامل برجام بازگردد.

در پایان این جلسه، توافق شد جلسه آتی کمیسیون در سطح معاونین در روز چهارشنبه آتی در وین برگزار شود و بلافاصله در چارچوب گروه های کارشناسی، رایزنی های فنی و تخصصی به صورت فشرده جهت تهیه و ارائه فهرست اقداماتی که باید از‌ سوی‌ همه طرف ها در حوزه رفع تحریم و اقدامات هسته ای برای احیای برجام صورت گیرد، ادامه یابد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *