اخبار داغ

توضیحات نفت و گاز مارون درباره انتشار یک فیلم در فضای مجازی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون درباره فیلم انتشاریافته در فضای مجازی با موضوع «رهاسازی پسماندهای نفتی در کانال آب روستایی»، ضمن ارائه‌ توضیحاتی به‌منظور تنویر افکار عمومی تاکید کرد که رهاسازی پسماندهای نفتی توسط این شرکت صحت ندارد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از شانا، متن این توضیحات به شرح زیر […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1400
119 بازدید
کد مطلب : 42465

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون درباره فیلم انتشاریافته در فضای مجازی با موضوع «رهاسازی پسماندهای نفتی در کانال آب روستایی»، ضمن ارائه‌ توضیحاتی به‌منظور تنویر افکار عمومی تاکید کرد که رهاسازی پسماندهای نفتی توسط این شرکت صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از شانا، متن این توضیحات به شرح زیر است:

«شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون برای مدیریت پسماندهای نفتی یک رویه استاندارد را مطابق با الزام‌های ایمنی و محیط‌زیستی دنبال و برای جابه‌جایی این پسماندها از خدمات خودروهای سپتیک استیجاری استفاده می‌کند. راننده یکی از این خودروهای سپتیک پس از جمع‌آوری پسماندها در مجتمع صنعتی شماره ۱ مارون و تخلیه آن در حوضچه‌های ویژه دفع در همان مجتمع، خودسرانه بخشی از پسماند را در سپتیک نگه داشته و متاسفانه آن را در مجاورت کانال آب کشاورزی روستاهای اطراف همان مجتمع صنعتی رهاسازی می‌کند.

در ادامه افراد سودجو نیز فرصت را مغتنم شمرده، از محل تصویربرداری کرده و این تصاویر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. کارگروه تخصصی شرکت به سرعت وارد عمل شد و همه پسماندها را جمع‌آوری کرد. باوجود پاکسازی کامل کانال، افرادی برای تحریک اذهان عمومی همچنان در حال انتشار این تصاویر هستند. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در حال پیگیری قضایی موضوع بوده و عاملان این رویداد را مورد پیگرد قانونی قرار داده است.

خوشبختانه با توجه به تصویربرداری‌های هوایی از حوزه عملیاتی شرکت، مورد مشابهی مشاهده نشده است و به زودی دلیل و انگیزه عاملان این مورد روشن خواهد شد. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون همواره صیانت از زیست بوم پیرامونی را از اولویت‌های خود در کنار رسالت تولید قرار داده است و هموطنان فهیم بخصوص مجاوران محترم تاسیسات عملیاتی شرکت از رویکرد شرکت نسبت به مردم و محیط زیست اطلاع کامل دارد و همواره با اعتماد خود، کارکنان شرکت را در راهبری فرآیند تولید حمایت کرده‌اند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *