اخبار داغ

اکران فیلم موفقیت های کرونایی دولت در سراسر کشور!

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرغم یکسال سخت و تجربه اندوزی، و علیرغم هشدارهای وزارت بهداشت، چنانکه قابل پیش بینی بود همه مراکز استانها و کلانشهرهای کشور به رنگ قرمز درآمده و آمار تلفات کرونا افزایش نگران کننده ای یافته است. در چنین شرایطی رییس جمهور می گوید چرا به مدیریت دولت انتقاد می […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1400
152 بازدید
کد مطلب : 42569

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرغم یکسال سخت و تجربه اندوزی، و علیرغم هشدارهای وزارت بهداشت، چنانکه قابل پیش بینی بود همه مراکز استانها و کلانشهرهای کشور به رنگ قرمز درآمده و آمار تلفات کرونا افزایش نگران کننده ای یافته است.

در چنین شرایطی رییس جمهور می گوید چرا به مدیریت دولت انتقاد می کنید و از موفقیت های این دولت فیلم نمی سازید!؟

مدیریت مرغ و گوشت و مواد غذایی و بنزین و همه و همه را کنار بگذارید و همین مورد کرونا را در نظر بگیرید. هیچکس منکر پیچیدگی مدیریت این ویروس نیست: مساله اشتغال روزمزدها و تعارضش با تعطیلی و قرنطینه سخت و شرایط تحریم و شاید ده‌ها عذر موجه دیگر.

هیچکس منکر این نیست که بهترین نظام های بهداشتی و درمانی و قوی ترین اقتصادهای دنیا هم در برابر این ویروس زانو زده اند.

اما همه ما این را هم خوب می دانیم که با همه این پیچیدگی ها و دشواری ها و آزمون و خطاها در مبارزه با این ویروس آنچه باید در مدیریت این بحران دیده شود عقلانیت و تدبیر و هماهنگی است که متاسفانه از همان ابتدای ورود این ویروس به کشور هیچکدام چنانکه باید از دولت محترم دیده نشده.

متاسفانه این رویه در حالی ادامه یافته که مسوولان وزارت بهداشت طی ماه های گذشته همواره نسبت به شیوع نسخه انگلیسی این ویروس که قدرت سرایت چند برابری نیز دارد هشدار داده اند.

آیا دولت نمی توانست در ایام نوروز که عملا اغلب مشاغل و فعالیت های اقتصادی به صورت کامل یا نیمه، تعطیل هستند استفاده کند و با اعمال محدودیت های سخت در رفت و آمد مانع سفر شود؟ مگر در حال حاضر مجبور به این کار نشده است؟!

این در حالی است که بنا بر اظهار نظر مسوولان وزارت بهداشت که قاعدتا همه باید تابع نظر کارشناسی آنها باشند، در ستاد ملی مبارزه با کرونا به پیشنهادات آنها بی توجهی و هشدار هایشان نادیده گرفته می شود.

با کمال تاسف باید گفت:

به نظر می رسد بی اعتنایی دولت در این زمینه، شایبه برخی گمانه ها را درست یا غلط در افکار عمومی تقویت کرده است که گویی دولت با رها کردن نقش خود در مدیریت این بحران عملا خواسته است بار مبارزه با این ویروس را به گردن مردم و ( البته کادر مظلوم درمان) بیندازد و خود را خلاص کند!

جامعه تحلیلی الف

“خیابان انقلاب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *