اخبار داغ

ورود به مناطق حفاظت شده همدان ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و آغاز زاد و ولد حیات وحش، ورود بازدیدکنندگان به مناطق حفاظت شده استان همدان تا پایان خرداد ماه ممنوع است. مهدی صفی‌خانی ادامه داد: با آغاز فصل زاد و ولد وحوش به ویژه […]

اشتراک گذاری
19 فروردین 1400
108 بازدید
کد مطلب : 42217

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و آغاز زاد و ولد حیات وحش، ورود بازدیدکنندگان به مناطق حفاظت شده استان همدان تا پایان خرداد ماه ممنوع است.

مهدی صفی‌خانی ادامه داد: با آغاز فصل زاد و ولد وحوش به ویژه پستانداران، بازدید افراد، گروه‌ها و گردشگران از مناطق حفاظت شده استان همدان تا پایان اعلام وضعیت قرمز در فروردین ماه ممنوع است.

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد ماه به دلیل نیاز حیات وحش به آرامش محیط به منظور زاد و ولد، بازدید از مناطق حفاظت شده استان غیر مجاز و ممنوع خواهد بود.

صفی‌خانی اظهار کرد: از این زمان کنترل‌های مستمر و شبانه روزی مأموران اجرایی گارد محیط زیست، جهت ایجاد محیطی امن در فصل زادآوری وحوش صورت خواهد پذیرفت و مأموران محیط زیست از ورود افراد به مناطق مذکور جلوگیری خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، صفی‌خانی گفت: از تمام افراد به ویژه دوستداران محیط زیست می‌خواهیم از هرگونه بازدید و ایجاد مزاحمت برای حیات وحش در مناطق زیست محیطی خودداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *