اخبار داغ

سه تیم یونانی و یک تیم ترکیه‌ای به دنبال جذب مدافع تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،قرارداد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابوزان اسپور تابستان امسال با این تیم به پایان می‌رسد. مسئولان ترابوزان تاکنون موفق به جلب موافقت حسینی برای تمدید قراردادش نشده‌اند و احتمال جدایی این بازیکن بالا است. جذب حسینی بدون پرداخت پول به باشگاه ترابوزان اسپور باعث شده است تا […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1400
35 بازدید
کد مطلب : 41359

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،قرارداد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابوزان اسپور تابستان امسال با این تیم به پایان می‌رسد. مسئولان ترابوزان تاکنون موفق به جلب موافقت حسینی برای تمدید قراردادش نشده‌اند و احتمال جدایی این بازیکن بالا است.

جذب حسینی بدون پرداخت پول به باشگاه ترابوزان اسپور باعث شده است تا وی مدنظر باشگاه‌های زیادی در ترکیه و اروپا باشد. پیش از این از تیم‌های سمپدوریا ایتالیا و اندرلخت بلژیک به عنوان مشتریان حسینی نام برده شده بود اما رسانه‌های ترکیه به سایر پیشنهادات این مدافع ایرانی پرداخته‌اند.

سایت «fotomac» خبر داد علاوه بر باشگاه‌های آاِک و المپیاکوس یونان، تیم پاناتینایوکوس هم علاقه مند به جذب حسینی است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

همچنین سایت «yeniasir» خبر داد تیم گُزتپه که چهارمین فصل حضورش در سوپر لیگ ترکیه را تجربه می‌کند، قصد دارد مجید حسینی را به خدمت بگیرد و این موضوع باتوجه به اتمام قرارداد «الپاسلان اوزتورک» این موضوع جدی دنبال می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *