اخبار داغ

سخت‌ترشدن تمرینات همزمان با افزایش آمادگی ملی‌پوشان والیبال

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی، عصر دیروز (دوشنبه) با انجام تمرینات بدنسازی و توپی در سالن فدراسیون پیگیری شد و ملی‌پوشان امروز استراحت می‌کنند. محمدرضا تندروان مربی تیم ملی والیبال با اشاره به برنامه تدوین شده برای ملی‌پوشان به صورت پلکانی، افزود: […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1400
44 بازدید
کد مطلب : 41392

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی، عصر دیروز (دوشنبه) با انجام تمرینات بدنسازی و توپی در سالن فدراسیون پیگیری شد و ملی‌پوشان امروز استراحت می‌کنند.

محمدرضا تندروان مربی تیم ملی والیبال با اشاره به برنامه تدوین شده برای ملی‌پوشان به صورت پلکانی، افزود: طبق نظر «ولادیمیر آلکنو» سرمربی تیم ملی، با افزایش سطح آمادگی بازیکنان، تمرینات را سخت‌تر و پیشرفته‌تر کردیم و تا آخر هفته شاید به تمرینات شش به شش برسیم.

تندروان درباره روند تمرینی بازیکنان تیم ملی گفت: در سه روز نخست اردو، بیش‌تر تمرکز بازیکنان و کادر فنی بر روی مسائل پزشکی و پیاده کردن پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا در اردوی ملی‌پوشان بود.

وی با اشاره به دوری دو هفته‌ای بازیکنان از تمرین و مسابقات در ایام نوروز، تصریح کرد: از عصر روز شنبه، تمرینات آمادگی جسمانی را شروع کردیم که برای برگشت به والیبال بازیکنان، تمرینات خاص آشنایی با توپ بعد از دو هفته دوری داشتیم.

کمک‌مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان در شرایط جسمانی مناسبی قرار دارند و به همین دلیل، علاوه بر تمرینات بدنسازی، تمرینات توپی مرحله بعدی را شروع کردیم.

سعید رضایی از جمله مربیان والیبال ایران نیز برای حضور در کادر فنی تیم ملی به این اردو دعوت شد، اما وی برای رسیدگی به مسائل شخصی، چند روز مرخصی گرفت.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره مرخصی این مربی گفت: طی صحبتی که با سعید رضایی داشتم، او اعلام کرد برای انجام امور شخصی نیاز به چند روز مرخصی دارد و با گذشت چند روز از این مرخصی، رضایی درنهایت اعلام کرد که بنا به دلایل شخصی در این مقطع زمانی قادر به حضور در کنار تیم ملی نیست.

خوش‌خبر ضمن تقدیر از عملکرد سعید رضایی در سه سال گذشته در جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران که نقش به‌سزایی در موفقیت‌های این تیم داشت، ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان کشورمان بتوانند در فرصت‌های آتی از وجود این مربی ارزشمند بهره‌مند شوند.

تیم ملی والیبال ایران در سال جاری لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو را پیش رو دارد و خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *