اخبار داغ

دو دستیار ایرانی «الکنو» در المپیک مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، اردوهای تیم ملی والیبال ایران از ۱۱ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است. «ولادیمیر الکنو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران قرار بود از ۲۲ فروردین ماه در اردوها حاضر شود اما بنا بر دلایل شخصی با تاخیر چند روزه و ۲۶ فروردین ماه در ایران حضور خواهد داشت. […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1400
42 بازدید
کد مطلب : 41368

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، اردوهای تیم ملی والیبال ایران از ۱۱ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است. «ولادیمیر الکنو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران قرار بود از ۲۲ فروردین ماه در اردوها حاضر شود اما بنا بر دلایل شخصی با تاخیر چند روزه و ۲۶ فروردین ماه در ایران حضور خواهد داشت.

محمدرضا تندروان، پیمان اکبری، رحمان محمدی راد و سعید رضایی چهار مربی ایرانی دعوت شده به اردوهای تیم ملی بودند. محمدی راد از ابتدا از حضور در اردوهای ملی انصراف داد تا عظیم جزیده، مربی موفق تیم شهرداری گنبد وارد اردوها شود.

با آغاز اردوهای ملی سعید رضایی در تمرینات حاضر نشد و پاسخ فدراسیون را نیز نمی‌دهد. این احتمال وجود دارد با توجه به حضور پیمان اکبری و محمدرضا تندروان به عنوان دستیاران ایرانی «الکنو» در المپیک توکیو، رضایی دیگر تمایلی برای حضور در اردوهای ملی نداشته باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *