اخبار داغ

انجام بیش از ۱۰ هزار متر حفاری افقی و جهت‌دار در شرکت ملی حفاری

شرکت ملی حفاری ایران از انجام ۱۰ هزار و ۱۸۲ متر حفاری جهت‌دار و افقی روی ۴۳ حلقه چاه‌های نفت و گاز در سال ۹۹ ازسوی متخصصان این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از شانا، علی دقایقی، مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1400
76 بازدید
کد مطلب : 41631

شرکت ملی حفاری ایران از انجام ۱۰ هزار و ۱۸۲ متر حفاری جهت‌دار و افقی روی ۴۳ حلقه چاه‌های نفت و گاز در سال ۹۹ ازسوی متخصصان این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از شانا، علی دقایقی، مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: در همین مدت ۶۵۴ متر مغزه‌گیری نیز محقق شد که در زمینه کسب اطلاع از شرایط مخازن نفتی و گازی بسیار مهم است.

وی با اشاره به بومی‌سازی تجهیزات کاربردی در عملیات حفاری جهت‌دار و افقی که در نتیجه هم‌افزایی میان متخصصان این شرکت، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان حاصل شده است، اظهار کرد: هم‌اکنون با دستیابی به دانش فنی و مهندسی، تعدادی از قطعات و تجهیزات اساسی درباره حفاری افقی و جهت‌دار و مغزه‌گیری در حال ساخت است.

مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به توانمندی‌های این بخش از صنعت حفاری در ابعاد تجهیزات فنی، تخصصی، نیروهای کارآزموده و باتجربه، گفت: این مدیریت برای پاسخگویی به‌موقع به درخواست‌های شرکت‌های متقاضی آمادگی کامل دارد و ابتدای امسال در این زمینه درخواست‌های همکاری ازسوی شرکت‌های نفتی واصل شد که در دستور کار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *