اخبار داغ

۹۵۹ واحد صنعتی ایلام از گاز طبیعی استفاده می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، عباس شمس اللهی روز دوشنبه اظهار داشت: سال گذشته ۱۸۳ واحد صنعتی، نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به عنوان یک رکورد ثبت شد. وی با بیان اینکه هم اکنون ۹۵۹ واحد صنعتی و تولیدی در […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1400
86 بازدید
کد مطلب : 41097

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، عباس شمس اللهی روز دوشنبه اظهار داشت: سال گذشته ۱۸۳ واحد صنعتی، نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به عنوان یک رکورد ثبت شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹۵۹ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: از این میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان در دولت تدبیر و امید گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ِیادآور شد: در چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

شمس اللهی اضافه کرد: میانگین مصرف گاز مصرفی در صنایع استان در سال گذشته ۲۲۱ میلیون متر مکعب بوده است که برابر جایگزینی ۲۲۷ میلیون لیتر گازوییل مصرفی در صنایع شده است.

وی همچنین از گازرسانی به کلیه شهرهای استان ایلام تا پایان دولت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵ شهر استان گازدار شده و تنها شهر پهله در دست اقدام است که عملیات این شهر نیز تا پایان کار دولت تدبیر و امید به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: طی چهار سال گذشته در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون سه شهر استان گازدار شده و تا پایان کار دولت، همه شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

شمس الهی تاکید کرد: در طول چهار سال گذشته ۲۰۵ روستای استان گازدار شده اند و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اقدام تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ درصد می رسد و کار مطالعه ، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *