اخبار داغ

کلاب هوس انتخاباتی

به گزارش پایگاه خبری تهیز نیوز، این روزها که بازار ورود کاربران فضای مجازی به کلاب هاوس داغ شده لازم است از یک اتفاق جالب در انتخابات آمریکا و دلایل حضور برخی افراد در این برنامه سخن گفته شود. چند ماه قبل از انتخابات آمریکا از یک اپلیکیشن رونمایی شد بنام گاراژ که نقش موثری […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1400
74 بازدید
کد مطلب : 41048

به گزارش پایگاه خبری تهیز نیوز، این روزها که بازار ورود کاربران فضای مجازی به کلاب هاوس داغ شده لازم است از یک اتفاق جالب در انتخابات آمریکا و دلایل حضور برخی افراد در این برنامه سخن گفته شود.

چند ماه قبل از انتخابات آمریکا از یک اپلیکیشن رونمایی شد بنام گاراژ که نقش موثری در نتیجه انتخابات آمریکا و رای مردم این کشور داشت.

حال با این نتیجه از یک برنامه جدید بنام کلاب هاوس آن هم چند ماه مانده با انتخابات رونمایی شد و دارای یک ویژگی عمده است.

طراحان این برنامه به خوبی نیاز اصلی مردم مختلف را شناسایی کردند که نیاز به گفت‌وگو دارند و همین دیالوگ محور بودن این برنامه با استقبال خیلی از مردم مواجه شد.

قطعا تمام مردمی که وارد این برنامه خواهند شد علاقه مند به بحث‌های سیاسی نیستند و به دنبال گفت‌وگو با همفکران خود پیرامون موضوع مختلفی مانند رشته تحصیلی، آرزوها یا تفکرات اجتماعی خود هستند اما از آنجایی که این برنامه یک فاز نخبگانی وارد افراد را تشویق به حضور و اظهار نظر در روم های سیاسی می‌کند و می‌تواند تبدیل به رسانه اول جریان سازی در کشور شود.

علی راست خدیو

“خیابان انقلاب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *