اخبار داغ

وزارت ‌بهداشت: تا ۵ روز بعد از سفر از حضور در جمع خودداری کنید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تمام افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهش می‌کنیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند. «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1400
116 بازدید
کد مطلب : 40843

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تمام افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهش می‌کنیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند.

«سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چرخش ویروس در کشور بیان کرد: چرخش ویروس کرونا در کشور به سرعت رو به افزایش است و هرگونه عدم استفاده صحیح از ماسک و سهل انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای ما و عزیزانمان به همراه داشته باشد و تا کنون سفرهای نوروزی تاثیر افزایشی خود را بر گسترش شیوع بیماری در کشور به طور کامل بر جای نگذاشتند.

وی ادامه داد: مطمئنا بسیاری از افراد آلوده به کرونا که فاقد علائم بیماری هستند با حضور در جامعه در حال تکثیر و انتقال بیماری به دیگران هستند.
لاری افزود: از کلیه افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهش می‌کنیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند، زیرا این کار به منزله انتشار احتمالی ویروس به دیگران است.

منبع:ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *