اخبار داغ

لژیونرهای فوتبال ایران:شکست سنگین آاِک و تک گل انصاریفرد/ شارلوا با ایرانی‌ها متوقف شد

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،تیم فوتبال آاِک آتن در مرحله پلی آف لیگ فوتبال یونان شب گذشته به مصاف تیم المپیاکوس رفت و با نتیجه سنگین یک به ۵ شکست خورد. در این بازی کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی آاِک از نیمه دوم و زمانی که بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود المپیاکوس […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1400
64 بازدید
کد مطلب : 40777

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،تیم فوتبال آاِک آتن در مرحله پلی آف لیگ فوتبال یونان شب گذشته به مصاف تیم المپیاکوس رفت و با نتیجه سنگین یک به ۵ شکست خورد.

در این بازی کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی آاِک از نیمه دوم و زمانی که بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود المپیاکوس در جریان بود، وارد زمین شد. انصاریفرد در دقیقه ۸۸ تک گل تیمش را به ثمر رساند. البته کمک داور ابتدا این گل را آفساید اعلام کرد اما بعد از بازبینی صحنه از سوی کمک داور ویدئویی، گل مهاجم ایران درست تشخیص داده شد.

در هفته سی و دوم ژوپیر لیگ بلژیک هم شب گذشته تیم شارلوا با حضور ثابت علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود به مصاف موسکرون رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید. کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلوا هم که نیمکت نشین بود، در دقیقه ۸۳ وارد زمین شد.

در چارچوب همین رقابت‌ها، تیم خنت در شب نیمکت نشینی میلاد محمدی مدافع ایرانی خود برابر استاندارد لیژ با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *