اخبار داغ

سیاست مهم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صادق محصولی روز دوشنبه گفت: سیاست مهم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات شورای شهر این است که ما می‌خواهیم در آن فضا حضور فعالانه داشته باشیم و سعی داریم افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم. دبیرکل جبهه پایداری افزود:  البته معرفی اصلحی که هیچ رای‌آوری نداشته باشد […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1400
87 بازدید
کد مطلب : 40949

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، صادق محصولی روز دوشنبه گفت:

سیاست مهم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات شورای شهر این است که ما می‌خواهیم در آن فضا حضور فعالانه داشته باشیم و سعی داریم افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: 

البته معرفی اصلحی که هیچ رای‌آوری نداشته باشد کار لغو است که بر روی آن سرمایه‌گذاری کنیم و این جمله از علامه مصباح یزدی(ره) است و حضرت آیت الله خوشوقت(ره) می‌فرمودند اصلح کسی است که تا اصرار نکنیم نمی‌آید و باید وقتی که آمد بر روی آن متمرکز شویم و برای آن تبلیغ کنیم.

محصولی خاطرنشان کرد:

 کسانی که می‌گویند من اصلح را قبول ندارم دروغ می‌گویند و هر کسی که نامزدی را اعلام می‌کند قطعاً اصلح را معرفی می‌کند اما معیارهای آن برای فرد اصلح متفاوت است و از دید ما بده بستان در انتخاب فرد اصلح نمره منفی می‌گیرد ولی از دید برخی این بده بستان امتیاز به حساب می‌آید و جزو شاخص‌های اصلی قرار گیرد.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *