اخبار داغ

دیپلماسی زمان‌بر است/در آغاز راهیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید درباره نشست وین: دیپلماسی ممکن است زمان ببرد و گاهی اوقات سرعت آن نیست که همه ترجیح دهند.انجام فرآیند دیپلماتیک زمان‌بر است و من پیش بینی ندارم که چقدر طول می کشد. آنچه در روزهای آینده اتفاق می‌افتد بر روی گفت‌وگوهای غیرمستقیم است که […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1400
123 بازدید
کد مطلب : 41257

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید درباره نشست وین:

دیپلماسی ممکن است زمان ببرد و گاهی اوقات سرعت آن نیست که همه ترجیح دهند.انجام فرآیند دیپلماتیک زمان‌بر است و من پیش بینی ندارم که چقدر طول می کشد.

آنچه در روزهای آینده اتفاق می‌افتد بر روی گفت‌وگوهای غیرمستقیم است که از طریق اروپایی ها انجام می شود. از نظر ما گامی به سمت دیپلماسی و هدف نخست ما است.

در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهوری همچنان بر کاهش ندادن تحریم پیش از بازگشت ایران به انطباق کامل به تعهداتش باقی است:

سیاست او در این زمینه یا اینکه ما باید از طریق گفت‌وگو حرکت کنیم، تغییر نکرده است.

ما مطمئناً انتظار داریم که مباحث اصلی که طی روزهای آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت ، گام های هسته ای است که ایران باید برای بازگشت به انطباق با مفاد برجام بردارد و اقدامات تخفیف تحریم که آمریکا باید انجام دهد.

ما در آغاز مذاکرات هستیم و فعلاً پیش بینی نمی کنیم که از طریق این روند، مذاکرات مستقیم بین ایالات متحده و ایران انجام شود هرچند که پذیرای آن هستیم.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *