اخبار داغ

دمای هوا در ۵ شهر استان مرکزی به زیر صفر رسید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته در پنج شهر این استان به زیر صفر رسید. تفرش، خمین، خنداب، شازند و کمیجان، از جمله شهرهایی است که دمای آنها در این مدت به زیر صفر رسید. وی بیان […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
111 بازدید
کد مطلب : 40611

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته در پنج شهر این استان به زیر صفر رسید. تفرش، خمین، خنداب، شازند و کمیجان، از جمله شهرهایی است که دمای آنها در این مدت به زیر صفر رسید.

وی بیان کرد: کاهش دمای مناطق مختلف استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل استقرار یک سامانه پرفشار بود که به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت.مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بررسی‌ها حاکی از پایداری هوا تا روز چهارشنبه در استان مرکزی است و بر این اساس آسمان استان در این مدت بیشتر صاف و بدون پدیده قابل ذکر است. مرادی اظهار داشت: شرایط دمایی استات مرکزی تا صبح سه‌شنبه تداوم دارد اما پس از آن دمای هوا روند افزایشی پیدا می‌کند.

وی گفت: دلیجان با بیشینه دمای ۲۲ و هشت دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با کمینه دمای ۲ و هشت دهم درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.۱۷۱ و ۲ دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری ( اول مهرماه پارسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *