اخبار داغ

حدود ۷۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در نوشهر به کرونا مبتلا شدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از دکتر سید رحیم سیدپور روز یکشنبه گفت که آمار ابتلا به  کووید ۱۹ طی تعطیلات نوروزی در نوشهر نسبت به ۲ هفته پیش از آن حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.از مجموع بیماران شناسایی شده پنج نفر به خاطر وضعیت حالشان و پیشروی بیماری در بیمارستان […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
56 بازدید
کد مطلب : 40614

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از دکتر سید رحیم سیدپور روز یکشنبه گفت که آمار ابتلا به  کووید ۱۹ طی تعطیلات نوروزی در نوشهر نسبت به ۲ هفته پیش از آن حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.از مجموع بیماران شناسایی شده پنج نفر به خاطر وضعیت حالشان و پیشروی بیماری در بیمارستان نوشهر بستری شدند و بقیه در منزل تحت قرنطینه و درمان قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت نوشهر شمار بیماران بستری در تنها بیمارستان شهرستان را ۱۱ نفر اعلام کرد و گفت : برای جلوگیری از تغییر رنگ زرد نوشهر به نارنجی ، امروز تصمیمات خوبی در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اتخاذ شده است.وی مشارکت دادن مردم و نقش آفرینی آن ها در حوزه آگاهی بخشی از خطرات ویروس جهش یافته ، تشدید فعالیت های اعضای قرارگاه مقابله با ویروس کرونا نسبت به دوره گذشته ، پای کار آمدن اداراتی نظیر بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره ) ، جهاد کشاورزی و هلال احمر را مهم ترین مصوبات نشست امروز ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اعلام کرد.

سیدپور گفت : استفاده از امکانات صوتی و نیز خودروهای دارای چراغ گردان و تردد آن ها در سطح شهرها و روستاها به منظور اطلاع رسانی به شکل هشداری از دیگر مصوبات جلسه امروز بود که این طرح در طول هفته جاری اجرایی می شود.

وی توضیح داد : به عنوان نمونه جهاد کشاورزی باید با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های در اختیار به مخاطبانش که اغلب باغداران و کشاورزان هستند اطلاعات و آگاهی های لازم در مورد تهدیدهای ویروس جهش یافته را ارائه دهد .

مدیر شبکه بهداشت نوشهر ، عدم پذیرش مشتری در رستوران ها و فعالیتشان به صورت بیرون بر ، تعطیلی تالارها و تاکید بر استفاده بیشتر مردم از ماسک  را هم از دیگر مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا معرفی کرد و هشدار داد : در صورت عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، تغییر رنگ شهرستان به نارنجی و قرمز و ورود به موج چهارم کرونا دور از انتظار نیست.

طبق ارزیابی سامانه ماسک ، مازندران هم اکنون دارای یک شهرستان قرمز و پنج شهرستان نارنجی است. وضعیت بقیه ۱۶ شهرستان استان هم زرد است. طبق ارزیابی این سامانه وضعیت شهرستان قائمشهر قرمز و وضعیت شهرستان های ساری ، جویبار ، آمل ، گلوگاه و رامسر هم نارنجی است.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم اکنون حدود ۹۰۰بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *