اخبار داغ

جزییات اسکان دانشجویان دارای «سنوات مجاز» در دانشگاه علامه

دانشگاه علامه طباطبایی جزییات و زمان اسکان دانشجویان در خوابگاه ها را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی اسکان موقت خوابگاهی و دارای سنوات مجاز در مقطع ارشد (ورودی نیم سال دوم ۹۷و نیم سال اول و دوم ۹۸) و دکتری […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
144 بازدید
کد مطلب : 40747

دانشگاه علامه طباطبایی جزییات و زمان اسکان دانشجویان در خوابگاه ها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی اسکان موقت خوابگاهی و دارای سنوات مجاز در مقطع ارشد (ورودی نیم سال دوم ۹۷و نیم سال اول و دوم ۹۸) و دکتری (ورودی‌های ۹۶ ،۹۷و ۹۸) که پروپوزال خود را تصویب کرده اند، می‌توانند حداکثر در یک بازه زمانی ۲۰ روزه جهت پیشبرد امور آموزشی یا پژوهشی خود از خوابگاه‌های دانشجویی استفاده کنند.

بر این اساس زمان حضور این دانشجویان در خوابگاه‌ها در بازه زمانی اول از ۱۶ فروردین تا ۸ اردیبهشت و در بازه زمانی دوم از تاریخ ۱۱ اردیبهشت تا اول خرداد تعیین شده است.

دانشجویان متقاضی خوابگاه در دانشگاه علامه طباطبایی می‌توانند درخواست خود را به ایمیل دانشگاهی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ارسال کنند.

ارائه درخواست به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بوده و بعد از ثبت درخواست توسط دانشجو، استعلام الزام از دانشکده صورت گرفته و بعد از تأیید درخواست از طریق تماس با دانشجو به خوابگاه مربوطه معرفی می‌شود.

دانشجویان می‌توانند در صورت امکان، مدارکی همچون تائیده تصویب پروپوزال، تعیین داور، تعیین زمان دفاع پایان نامه و… جهت تسریع بررسی‌ها، به ضمیمه فرم درخواست ارسال شود. الزام به تاکید است که ارائه خوابگاه صرفاً به دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) دارای سنوات مجاز رفاهی یا آموزشی و با اولویت عدم استفاده در سال ۱۳۹۹ صورت خواهد پذیرفت.

دانشجویان قبل از ثبت درخواست، هماهنگی لازم با اساتید و دانشکده خود را انجام دهند تا در مدت زمان ۲۰ روز کارهای خود را به نتیجه برسانند.

دانشگاه علامه طباطبایی همچنین از همه دانشجویان درخواست کرده است که به دلیل شرایط خطرناک بیماری کرونا در تهران و احتمال بالای ابتلاء در محیط‌های مشترک و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تا حد امکان به صورت مجازی و از راه دور به فعالیت‌های علمی خود ادامه داده و در صورت اضطرار درخواست اسکان را ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *