اخبار داغ

برتری آماری استقلال مقابل پیکان با ۵۲۰ پاس و ۵۲ درصد مالکیت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در یکی از دیدارهای مهم هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را به طور مساوی تقسیم کنند. با اینکه نتیجه بازی مساوی شد، اما آمار بازی […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
40 بازدید
کد مطلب : 40426

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در یکی از دیدارهای مهم هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را به طور مساوی تقسیم کنند.

با اینکه نتیجه بازی مساوی شد، اما آمار بازی نشان از عملکرد بهتر تیم استقلال در این بازی دارد. آبی پوشان در این دیدار ۵۸ درصد مالکیت داشتند که در مقابل تیم پیکان ۴۲ درصد مالکیت به نام خود ثبت کرد.

شاگردان مجیدی در این دیدار ۱۰ ضربه به سمت چارچوب داشتند که ۴ بار این ضربات در چارچوب بود در حالی که پیکانی‌ها تنها ۳ ضربه به سمت دروازه داشتند که هیچیک از این ضربات در چارچوب نبود.

آبی پوشان در این دیدار ۴ بار به کرنر رسیدند و حریف آنها تنها یک بار صاحب ضربه کرنر شد. اما بارزترین عملکرد آبی پوشان در این دیدار تعداد پاس‌های آنها بود. شاگردان مجیدی در این دیدار ۵۲۰ پاس با دقت ۸۱ درصد ارسال کردند در حالی که تیم پیکان ۳۵۱ پاس با دقت ۷۴ درصد ارسال کردند.

باوجود این آمار هیچ توپی در پایان ۹۰ دقیقه از خط دروازه دو تیم عبور نکرد تا استقلال و پیکان با تقسیم امتیاز در هفته نوزدهم به کار خود خاتمه دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *