اخبار داغ

انتقاد سرمربی تیم طارمی از حضور بازیکنانش در تیم‌ ملی کشورشان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز در هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال پرتغال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک و به سختی تیم سانتاکلارا را شکست بدهد. پورتو در حالی این مسابقه را آغاز کرد که «ژسوس کورونا» بازیکن تاثیرگذار و مکزیکی این تیم به عنوان نفر تعویضی […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
49 بازدید
کد مطلب : 40384

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز در هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال پرتغال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک و به سختی تیم سانتاکلارا را شکست بدهد.

پورتو در حالی این مسابقه را آغاز کرد که «ژسوس کورونا» بازیکن تاثیرگذار و مکزیکی این تیم به عنوان نفر تعویضی وارد زمین شد. همچنین «زیدو» و «امبمبا» دیگر بازیکنان خارجی پورتو هم به دلیل خستگی و حضور در تیم‌های ملی کشورشان فرصت بازی برای این تیم پرتغالی را پیدا نکردند.

در این میان مهدی طارمی از جمله نفراتی بود که باوجود حضور در اردوی تیم ملی ایران، فرصت حضور در ترکیب اصلی پورتو را پیدا کرد.

در پایان مسابقه، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو به خستگی بازیکنان ملی پوش و خارجی تیمش اشاره کرد و گفت: باید خستگی بازیکنان را بررسی کنیم. کورونا یکی از بازیکنان بوده که بیشترین زمان را برای تیم ملی کشورش در دو مسابقه انجام داد و امروز استراحت کرد.

وی افزود: متاسفانه این باشگاه‌ها هستند که هزینه اش را می‌دهند. زیدو روز آخر به اردوی ما اضافه شد. امبمبا (مدافع کنگویی) هم با محدودیت‌های بین المللی که در پروازها وجود دارد، با یک سفر باورنکردنی به پرتغال بازگشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *