اخبار داغ

اجرای طرح بهداشت روان دانشجویان کشور تا ۲۰ فروردین ادامه دارد

دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، طرح بهداشت روان دانشجویان کشور را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می کنند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، طرح نوروز کرونایی از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
109 بازدید
کد مطلب : 40759

دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، طرح بهداشت روان دانشجویان کشور را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، طرح نوروز کرونایی از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت بر اساس این طرح هر روز یک مرکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سراسر کشور، یک برنامه با مدت زمان دو ساعت (ساعت ۱۷ الی ۱۹) که شامل یک سخنرانی، طنز، کمدی و برنامه‌های هنری می‌شود را با هدف کاهش استرس و افزایش سلامت و امید دانشجویان اجرا می‌کند.

در این برنامه دانشجویان عضو کانون همیاران سلامت روان نیز با دانشگاه‌ها همکاری می‌کنند همچنین این برنامه در فضای مجازی پخش می‌شود.

دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌کوشد با ارائه چنین برنامه‌هایی ضمن آموزش‌های علمی با ارائه محتوای سرگرمی، سنگینی و تأثیرات کرونا را کاهش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *