اخبار داغ

اتفاقی که اولین بار برای مدافع استقلال افتاد

تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر تیم استقلال روز شنبه ۱۴ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. متین کریم زاده مدافع ۲۲ ساله و بوشهری آبی پوشان که اولین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند، در این […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
30 بازدید
کد مطلب : 40465

تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر تیم استقلال روز شنبه ۱۴ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

متین کریم زاده مدافع ۲۲ ساله و بوشهری آبی پوشان که اولین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند، در این دیدار در ترکیب ثابت قرار گرفت که این اتفاق برای نخستین برای او افتاد و این اولین باری بود که کریم زاده حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان را تجربه می‌کرد.

کریم زاده تا پیش از این بازی ۹ بار برای آبی پوشان به میدان رفته بود که در هر ۹ بازی به عنوان بازیکن جانشین از روی نیمکت وارد بازی شد. بیشترین میزان حضور او در یک بازی به دیدار مقابل شهرخودرو در نیم فصل اول باز می‌گشت که از دقیقه ۶۰ به زمین رفت و ۳۰ دقیقه در میدان حضور داشت. وی مقابل ذوب آهن ۲۱ و مقابل ماشین سازی نیز ۱۴ دقیقه بازی کرد و در سایر دیدارها کمتر از ۱۰ دقیقه مورد استفاده قرار گرفته است.

کریم زاده مقابل پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت اما از ابتدای نیمه دوم جای خود را به مهدی قایدی تا با احتساب ۴۵ دقیقه حضور در بازی دیروز، جمع دقایق حضورش برای استقلال در میدان در مجموع این ۱۰ بازی، ۱۳۰ دقیقه باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *