اخبار داغ

مجیدی بعد از تساوی استقلال :موقعیت زیادی نداشتیم/ با تمام قوا به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر روز گذشته برابر تیم پیکان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد و درباره شرایط تیمش در این مسابقه توضیحاتی داد. مجیدی درباره اینکه اگر استقلال در دقایق […]

اشتراک گذاری
15 فروردین 1400
43 بازدید
کد مطلب : 40334

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر روز گذشته برابر تیم پیکان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد و درباره شرایط تیمش در این مسابقه توضیحاتی داد.

مجیدی درباره اینکه اگر استقلال در دقایق ابتدایی به گل نرسد به مشکل می‌خورد، گفت: در سه بازی گذشته چنین مشکلی نداشتیم. امروز پیکان فشرده و دفاعی بازی می‌کرد. طبیعی بود فرصت زیادی برای گلزنی به دست نیاوریم. فقط سه موقعیت گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. آمار بعد از بازی را نگاه کردم. پیکان بدون حتی یک ضربه به چارچوب مساوی گرفت.

سرمربی استقلال درباره تدابیر این تیم برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: برای بازی‌های آسیایی با تمام قوا می‌رویم. چند بازیکن کرونایی داشتیم که نتوانستند خوب تمرین کنند. با تمریناتی که انجام می‌دهیم تیم را برای آسیا آماده می‌کنیم.

مجیدی تاکید کرد: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم. فقط بابک مرادی درگیر کرونا است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت بهزاد غلامپور و فرزاد مجیدی که درگیر کرونا شده بودند، گفت: آنها صد درصد برای لیگ قهرمانان آسیا به ما اضافه می‌شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *