اخبار داغ

جودو قهرمانی آسیا (بیشکک)حضور میراسماعیلی در اجلاس آسیایی/ برنامه مبارزات جودوکاران ایران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تجهیز نیوز، قرقیزستان طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ فروردین ماه در شهر بیشکک میزبان این دوره از مسابقات است که با حضور ۲۱۶ جودوکار از ۳۰ کشور برگزار خواهد شد. آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو بامداد امروز شنبه ۱۴ فروردین وارد قرقیزستان شد تا از ساعت ۱۵ در جلسه […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
24 بازدید
کد مطلب : 39841

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تجهیز نیوز، قرقیزستان طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ فروردین ماه در شهر بیشکک میزبان این دوره از مسابقات است که با حضور ۲۱۶ جودوکار از ۳۰ کشور برگزار خواهد شد. آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو بامداد امروز شنبه ۱۴ فروردین وارد قرقیزستان شد تا از ساعت ۱۵ در جلسه آسیای مرکزی در هتل «اورین» شهر بیشکک حضور پیدا کند. وی نایب رئیس منطقه آسیای مرکزی می‌باشد.

ضمن اینکه جلسه کنگره سالیانه اتحادیه جودو آسیا نیز فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ در هتل «جنت ریجنسی» برگزار خواهد شد. میراسماعیلی در این سفر ملاقات‌های رسمی با مقامات آسیایی و رؤسای فدراسیون چند کشور خواهد داشت. در صورت سفر رئیس فدراسیون جهانی به قرقیزستان احتمال دیدار با وی نیز وجود دارد.

اما طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه آسیا این دوره از مسابقات ثبت نام تیم‌ها روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه و مراسم قرعه کشی به همراه جلسه فنی مربیان هم دوشنبه ۱۶ فروردین ماه از ساعت ۱۵ در هتل ریجنسی برگزار می‌شود.

رقابتها نیز سه شنبه هفته جاری ۱۷ فروردین ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۶۰- و ۶۶- آغاز می‌شود که تیم ملی ایران نماینده‌ای در این دو وزن ندارد. چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه و در روز دوم جودوکاران ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم به روی تاتامی می‌روند که از ایران محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم و امین کامیابی در وزن ۸۱- کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت. قاسم باغچقی در وزن ۹۰- کیلوگرم، علی پرهیزگاری در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و سعید کرجی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نیز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه در روز سوم و پایانی به روی تاتامی می‌روند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *