اخبار داغ

وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوای خوزستان

محمد سبزه‌زاری روز شنبه در گفت‌وگویی اعلام کرد که با توجه به وزش باد متوسط تا به نسبت شدید از اواسط وقت امروز شنبه، احتمال رخداد پدیده گرد و غبار محلی و تاثیر توده گرد و غبار عراقی ابتدا در نیمه غربی و سپس در سایر مناطق خوزستان وجود دارد که سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.وی گفت:با توجه […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
52 بازدید
کد مطلب : 40068

محمد سبزه‌زاری روز شنبه در گفت‌وگویی اعلام کرد که با توجه به وزش باد متوسط تا به نسبت شدید از اواسط وقت امروز شنبه، احتمال رخداد پدیده گرد و غبار محلی و تاثیر توده گرد و غبار عراقی ابتدا در نیمه غربی و سپس در سایر مناطق خوزستان وجود دارد که سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
وی گفت:با توجه به‌ افزایش غلظت گردوغبار توصیه می‌شود بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.
سبزه زاری افزود: وقوع رخداد گرد و غبار در بیشتر مناطق خوزستان موقتی است و به تدریج آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد شد.
به گفته وی در چند روز آینده بارش موثر و فراگیری در سطح خوزستان پیش بینی نمی‌شود ولی احتمال رعد وبرق و بارش خفیف و پراکنده به ویژه در مناطق کوهستانی و مرتفع استان وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری کاهش موقت دما در خوزستان پیش بینی می‌شود، و در این مدت آب‌های شمال غرب و مناطق ساحلی خوزستان نیز متلاطم و مواج خواهد بود.
سبزه‌زاری از صیادان و ملوانان خواست سفرهای دریایی خود را تا بهبود وضعیت جوی به تاخیر اندازند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *