اخبار داغ

«فینا» به دنبال میزبان جدید جام جهانی شیرجه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، امید حدیقی در خصوص لغو مسابقات انتخابی المپیک شیرجه که قرار بود ۲۹ فروردین در ژاپن برگزار شود اظهار کرد: فینا در ایمیلی که به فدراسیون‌ها ارسال کرده است علت لغو مسابقات را اعلام کرد. یکی از دلایل این بود […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
64 بازدید
کد مطلب : 39958

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، امید حدیقی در خصوص لغو مسابقات انتخابی المپیک شیرجه که قرار بود ۲۹ فروردین در ژاپن برگزار شود اظهار کرد: فینا در ایمیلی که به فدراسیون‌ها ارسال کرده است علت لغو مسابقات را اعلام کرد. یکی از دلایل این بود که ژاپن نمی توانسته به طور کامل شرایط استاندارد و پروتکل‌های فینا را رعایت کند. از طرفی ویزای ژاپن توسط سفارت خانه‌ها در هیچ کشوری صادر نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به همین مشکلات مسابقات جام جهانی شیرجه لغو شد. در نامه فینا نوشته شده که فدراسیون جهانی به زودی دنبال جایگزین کردن کشور دیگری برای انجام مسابقات است. انتخابی‌های المپیک معمولاً ۶ ماه قبل از المپیک برگزار می‌شود تا ورزشکار منتخب فرصت آماده شدن برای المپیک داشته باشد. امیدوارم این مسابقات انجام شود و به ملی پوشان هم اعلام کرده‌ام تمریناتشان را ادامه دهند تا زمانی که تکلیف برگزاری این مسابقات به طور کامل مشخص شود.

حدیقی خاطر نشان کرد: ژاپن اگر این مسابقات را برگزار کند و مثلاً ۵۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کنند و یک نفر از آنها کووید ۱۹ بگیرد مسابقات المپیک هم زیر سوال خواهد رفت. به همین دلیل ژاپن چون هدفش برگزاری المپیک است میزبانی این مسابقات را برعهده نمی‌گیرد.

وی در پایان گفت: ورزشکاران ما تمرینات خوبی داشتند. سه شنبه هم از آنها تست گرفتم و وضعیت آنها را سنجیدم. آنها سه بار حرکات خود را انجام دادند که هر بار از نظر روانی بهتر اجرا کردند. قرار بود آخر این هفته و اواسط هفته آینده هم مجدداً شرایط استاندارد مسابقه با حضور داور داشته باشیم. ملی پوشان اردوی برون‌مرزی و دیدار تدارکاتی که نداشتند، می‌خواستیم با حداقل‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند تا انگیزه‌ای باشد و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *