اخبار داغ

تولید نفت روسیه افزایش یافت

تولید نفت روسیه در ماه مارس با افزایش سهمیه این کشور در اوپک پلاس افزایش یافت. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از بلومبرگ، تولید نفت روسیه در ماه مارس با افزایش سهمیه این کشور در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) افزایش یافت، این در حالی است که افزایش موارد ابتلاء به […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
77 بازدید
کد مطلب : 40192

تولید نفت روسیه در ماه مارس با افزایش سهمیه این کشور در اوپک پلاس افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از بلومبرگ، تولید نفت روسیه در ماه مارس با افزایش سهمیه این کشور در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) افزایش یافت، این در حالی است که افزایش موارد ابتلاء به ویروس کرونا، تقاضای نفت را در کوتاه‌مدت تهدید می‌کند.

بر اساس داده‌های اولیه وزارت انرژی روسیه، این کشور ماه گذشته میلادی ۴۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تن نفت خام و میعانات گازی تولید کرده است. این رقم معادل ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار بشکه در روز و ۱.۳ درصد بیشتر از ماه فوریه است.

وزارت انرژی روسیه آمار تولید نفت خام و میعانات گازی را به‌صورت جداگانه اعلام نمی‌کند.

میعانات گازی از ارزیابی تولید کشورهای عضو حاضر در توافق کاهش عرضه اوپک پلاس مستثنا شده و در نتیجه ارزیابی پایبندی روسیه به این توافق دشوار است.

اگر مقدار تولید میعانات گازی روسیه در مارس با ماه فوریه یکسان باشد، تولید نفت خام این کشور حدود ۹ میلیون و ۴۱۰ هزار بشکه در روز بوده که ۱۶۵ هزار بشکه بیشتر از سهمیه این کشور در توافق کاهش تولید اوپک پلاس است.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *