اخبار داغ

بعد از دو ماه وقفه : از سرگیری لیگ باشگاهی تنیس روی‌میز در ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،مسابقات باشگاهی ۹۹ تنیس روی میز در هر دو بخش بانوان و مردان به دلیل شرایط کرونایی کشور و لزوم پیگیری اردوی تیم ملی در هر دو بخش با فاصله زمانی میان دیدارهای مرحله رفت و برگشت برگزار شد و در نهایت هم برگزاری دیدارهای پلی آف این رقابت‌ها به […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
82 بازدید
کد مطلب : 39947

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،مسابقات باشگاهی ۹۹ تنیس روی میز در هر دو بخش بانوان و مردان به دلیل شرایط کرونایی کشور و لزوم پیگیری اردوی تیم ملی در هر دو بخش با فاصله زمانی میان دیدارهای مرحله رفت و برگشت برگزار شد و در نهایت هم برگزاری دیدارهای پلی آف این رقابت‌ها به سال جاری موکول شد.

فدراسیون تنیس روی میز هنوز برنامه مصوب برای زمان برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ را ارائه نکرده اما طبق پیش بینی اولیه قرار است از ماه رمضان دیدارهای باشگاهی با برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ بانوان از سر گرفته شود.

شهرداری شهر بابک، دانشگاه آزاد اسلامی، وچان کردستان و پادما یدک اصفهان چهار تیمی هستند که برگزارکننده دیدارهای نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره لیگ تنیس روی میز بانوان خواهند بود. در این مرحله از رقابت‌ها شهرداری شهر بابک به مصاف پادما یدک اصفهان می‌رود و وچان کردستان هم با دانشگاه آزاد دیدار می‌کند.

قرار است دیدارهای این مرحله ماه رمضان و بعد از ساعت افطار برگزار شود اما هنوز تاریخ نهایی مصوب نشده است.

برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ مردان البته برای بعد از ماه رمضان پیش بینی شده است. فراسنج، رعد پدافند هوایی و شادروان اقبال لطف‌الله‌نسبی به عنوان سه تیم اول گروه اول به همراه شهرداری کرج، دانشگاه آزاد اسلامی و پادما یدک اصفهان به عنوان سه تیم برتر گروه دوم از مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره لیگ تنیس روی میز مردان صعود کردند.

در این میان دو تیم فراسنج و شهرداری کرج به عنوان صدرنشین گروه «الف» و «ب» به طور مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. از میان دو تیم دانشگاه آزاد و نماینده کردستان، تیم دانشگاه آزاد با برگزاری دیدار مقدماتی پلی آف به عنوان حریف فراسنج در مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

دیدار تیم‌های رعد پدافند هوایی و پادما یدک اصفهان اما به خاطر کرونا و مبتلا شدن برخی بازیکنان برگزار نشد. قرار است پیش از تاریخ مصوب برای برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی، این دیدار معوقه برگزار شود تا حریف شهرداری کرج برای صعود به فینال مشخص شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *