اخبار داغ

با “رو به جلو” به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ بروید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مهدی زال زاده تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی «رو به جلو» گفت: شبکه رادیویی تهران با هدف ارائه دیدگاه‌ها و راهبردهای مناسب به شهروندان جهت آماده سازی و اطلاع رسانی ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
51 بازدید
کد مطلب : 40002

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مهدی زال زاده تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی «رو به جلو» گفت:

شبکه رادیویی تهران با هدف ارائه دیدگاه‌ها و راهبردهای مناسب به شهروندان جهت آماده سازی و اطلاع رسانی ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در خردادماه، با عنوان برنامه «رو به جلو» روی آنتن می‌رود.

وی افزود: این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه در چهار بخش پخش می‌شود؛ بخش اول شامل آیتم نمایشی با عنوان «آقای روشنگر» که به کارگردانی محمد محمودی تهیه و پخش خواهد شد.

در این نمایش سه بازیگر یک چالش موضوعی را مطرح می‌کنند که در نهایت آقای روشنگر راهکار صحیح را ارائه می‌دهد. در بخش آیتم «تولید مشترک» به سراغ گروهی از تولیدکننده‌های داخلی خواهیم رفت و گفتگوهای دسته جمعی درباره علل انتخاب کسب و کارشان با آنها گفتگو می‌شود.

زال زاده توضیح داد: «استودیو سیار» از دیگر بخش‌های برنامه «رو به جلو» که با مراجعه عوامل برنامه میان مردم و گفتگو با آنها درباره انتخاب مناسب مردم بویژه در حوزه مسائل کشور گفتگو می‌شود.

وی تاکید کرد: «گفتگوی صمیمی» از دیگر آیتم‌های ویژه برنامه انتخاباتی رادیو تهران که در هر قسمت از برنامه با یکی از چهره‌ها و شخصیت‌ها از جمله بازیگران، ورزشکاران، شخصیت‌های دینی و مذهبی و چهره‌های سیاسی گفتگوی صمیمی درباره تصمیماتشان در حوزه انتخابات خواهیم داشت.

برنامه انتخاباتی گروه سیاسی رادیو تهران روزهای زوج با اجرای زرین کشاورز از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز روی آنتن می‌رود.

شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *