اخبار داغ

آرای خاکستری چگونه وارد صحنه انتخابات می‌شوند؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، هدایت آقایی عضو حزب کارگزاران سازندگی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی: در جمهوری اسلامی، نفس شرکت در انتخابات جنبه سیاسی پیدا کرده و هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد، این جنبه سیاسی پررنگ‌تر می‌شود. بخش مهمی از آرا در کشور که «خاکستری» تلقی می‌شوند، متعلق به فرهیختگان و کسانی […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1400
99 بازدید
کد مطلب : 40052

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، هدایت آقایی عضو حزب کارگزاران سازندگی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

در جمهوری اسلامی، نفس شرکت در انتخابات جنبه سیاسی پیدا کرده و هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد، این جنبه سیاسی پررنگ‌تر می‌شود.

بخش مهمی از آرا در کشور که «خاکستری» تلقی می‌شوند، متعلق به فرهیختگان و کسانی است که به سرنوشت خود حساسیت دارند. این آرا با نوعی سرخوردگی روبرو هستند و انتظارات‌شان برآورده نشده است.

جریان اصلاح­‌طلب نیز تلاش کرده در زمان‌هایی این امید و باور را در صاحبان آرای خاکستری بوجود آورد که آمدن پای صندوق می‌تواند به اصلاحات ریشه‌ای در سیستم حاکم بر جامعه کمک کند. اما با برخوردهای صورت‌گرفته این امید کمرنگ می‌شود.

باید حرکتی جدی صورت گیرد و قول‌های بسیار جدی از طرف نظام داده شود. باید زمینه‌ای ایجاد و امیدواری حاصل شود تا مردم در انتخابات شرکت کنند و گرنه احتمالا از این بخش از آرا خبر چندانی نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *