اخبار داغ

۸۲۰ مورد، مجموع بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری لرستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انجام ۸۲۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در دهه‌ نخست فروردین ۱۴۰۰ خبر داد. سید امین قاسمی دوازدهم فروردین‌ماه، اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفاه حال گردشگران، از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ […]

اشتراک گذاری
12 فروردین 1400
106 بازدید
کد مطلب : 39400

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انجام ۸۲۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در دهه‌ نخست فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

سید امین قاسمی دوازدهم فروردین‌ماه، اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفاه حال گردشگران، از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ تاکنون ۸۲۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات و اماکن گردشگری استان انجام شده است.از مجموع آمار بازدیدهای نظارتی ۳۴۴ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۳۳۷ مورد برای مراکز پذیرایی بین راهی و ۱۳۹ مورد نیز در رابطه با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: در مجموع این بازدیدها ۴۸ مورد اخطار و ۹۱ مورد تذکر کتبی و همچنین ۱۶ مورد تعطیلی برای تأسیسات و اماکن گردشگری صادر و به آن‌ها ابلاغ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *