اخبار داغ

ورود خودروهای غیر بومی به بندر عباس و بندر خمیر ممنوع

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرهای بندرعباس و خمیر، ورود خودروهای پلاک غیربومی به این مناطق ممنوع است و مسافران باید این شهرستان ها را ترک کنند. علی رئوفی با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در بندرعباس […]

اشتراک گذاری
12 فروردین 1400
74 بازدید
کد مطلب : 39479

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرهای بندرعباس و خمیر، ورود خودروهای پلاک غیربومی به این مناطق ممنوع است و مسافران باید این شهرستان ها را ترک کنند.

علی رئوفی با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در بندرعباس و خمیر، مسافرانی از این شهرستان ها باید ترک کنند و در غیر این صورت با جرائم سنگین از سوی پلیس راهور مواجه خواهند شد.

وی بیان داشت: در شهرستان های‌ بندرعباس و بندرخمیر، مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و ۲ باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان اظهار داشت :همچنین در این شهرستان ها، اداره های ارائه ‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۲ سوم کارکنان خود و در سایر اداره ها، ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد  کارکنان انجام خواهد شد.
رئوفی ادامه داد: سایر شهرستان‌های هرمزگان نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند که در این شهرستان‌ها، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود.
وی ادامه داد: کارکنان اداره های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره ها ارائه خدمات با حضور ۲ سوم کارکنان انجام خواهد شد.
معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروها در تمامی شهرستان های استان، از ساعت ۲۲ تا سه بامداد، اعمال می‌شود.
رئوفی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین روز طبیعت، تجمع در پارک ها، بوستان ها و سواحل ممنوع است و به طور جدی از مردم هرمزگان می‌خواهیم برای کمک به کاهش ابتلا به کرونا، در این روز در خانه بمانند.مردم هرمزگان، همان طور که تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند، همچنان با توجه به خطر جدی ویروس کرونا، با جدیت و برای پیشگیری از این بیماری تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و خودداری از هرگونه تجمع و مراسم های عروسی، ختم، دورهمی و مهمانی را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *