اخبار داغ

مسیر جایگزین برای بازگشت از شهرهای شمالی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: از ابتدای امروز بررسی تردد در جاده‌ها را در دستور کار داشتیم.و تغییر محسوس و کمی را نسبت به روز گذشته شاهد هستیم اما خوشبختانه اکثر محورها دارای ترافیک سبک و روان است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور […]

اشتراک گذاری
12 فروردین 1400
57 بازدید
کد مطلب : 39518

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: از ابتدای امروز بررسی تردد در جاده‌ها را در دستور کار داشتیم.و تغییر محسوس و کمی را نسبت به روز گذشته شاهد هستیم اما خوشبختانه اکثر محورها دارای ترافیک سبک و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس در مقاطعی بعد از محدوده مرزن آباد شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم که با توجه به ظرفیت کم این جاده و همزمان شدن سفر برخی از هموطنان توصیه می کنیم حتما از محورهای جایگزین استفاده کنند.وی با اشاره به محورهای جایگزین هراز، فیروزکوه و قزوین-رشت گفت: این محورها ظرفیت بالاتری دارند.

سرهنگ شیرانی اظهار کرد: با توجه به اینکه به پایان تعطیلات نوروز نزدیک می شویم تعدادی از هموطنان در سفر هستند و همزمانی زمان بازگشت ظرفیت جاده‌ها را اشباع می کند و موجب وقوع ترافیک های نیمه سنگین می شود. مدیریت زمان سفر موجب می شود که ترافیک سنگینی را شاهد نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *